Kızlar 37+0 günlük oldum bugün biraz kosturdum evde iş falan ağır birşeyler yapmadım ama 3 4 defadır bir anda su geliyor benden gidip bakıyorum akıntı mı diye 3 4 damla su geliyor 4 defa oldu çişim mi geliyor acaba diyorum ama öyle olsa hissederim bu bir anda geliyor belim ağrıyor karnımda az biraz sancı var sizce doğum belirtisimi. Hastaneye gidimi