Ozge3_prsk 33 hafta hamişller nerdesiniizz ? Mideniz yanıyor mu ? Ben uyuyamıyorum bugün ☹️ birde bu hafta hastne çantamızı hazirlicam sizde neler var ? ♥️
cds Ozge3_prsk ben çok çektim doktorum rennie yazmıştı hafifletiyordu ama geçirmiyordu bende Gaviscon buldum aldım o anında iyi geliyor şuan 38+4 deyim son mide yanmalarım var geçecek inşAllah 🥰
minikturta Ozge3_prsk gaviscon hepsini döver ezer parçalar 😀 10 dkya turp gibi yapar öyle geçici de değil baya bi etkisi sürüyor 🥰
Ozge3_prsk cds inşaallah sağlıkla gelsin bebişş 😍 rennie evet kullanıyorum ama geçirmiyor hafifletiyor sadece maalesef
minikturta Ozge3_prsk muhakkak kuzum sağlık ocaklari da yazıyor iyi gelirse sürekli doktora yazdırmana gerek kalmaz ben 3 kutu yazdiriyorum baya bi gidiyor 😊