Nurr0606 Hanımlar selam gebeliğimde 6.aya yeni girdim 2 3 tür disari cikip 10 adımdan fazla atinca karinmda alt tarafa dogru sag yada sol tarafa adım attikca agri giriyo durunca bisey yok boyle olan var mi
Oznur123456 Nurr0606 canım 2 sebebi var ya çocuk aşağıya düştü yada böbreklerinde büyüme vardır kumda döküyo olabilirsin doktoruna mutlaka söyle açılmana bir baksın onda bişey yoksa böbreklerine baksınlar
YusufAsel58 Nurr0606 adet sancısı gibi oluyor demi canım benimde öyle bende korkmuştum ama herkez bebek büyüdükce baskı yapıyor demişti
tatlissannee Bendede oluyor canım hatta geçen gün oldu hızlı yürüdüm herhalde bıçak batar gibi ama oturunca geçtii
Nurr0606 tatlissannee yolun ortasinda kac defa durdum valla sabit oturmaktan ziyade normal ad aadan dik dursam bile geciyo