birprensesvebirprensannesi İkinci gebeliğinizde bebek hareketleri ne zaman netleşti ve ne zaman düzene girdi?
Eski9 birprensesvebirprensannesi 15 haftada seyirmeler titremeler gibi başladı şuan 20 haftalık olduk maşallah tekmeler ucurtuyor çok hareketli masallh ilk kızım bu kadar hareketli değildi hele geceleri kıpır kıpır akşam saatlerinde daha hareketli oluyor hergun hissediyorm şuan
Sermec27 birprensesvebirprensannesi benim ikinci gebelik 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım ama 20 den beri daha net hissediyorum su an 21 olduk 2 gün cok harkektliyse 1 2 gün sakin olabiliyor
Gulsen4224 @birprensesvebirprensannesi#1334188816 haftada pıt pıttı 🙈 22 haftada ilk tekmeyi yemiştim ondan sonra düzenli olarak tekmelemeye başladı 🥰🤰🏻
birprensesvebirprensannesi Gulsen4224 19+5 im ve çok zor hareket ediyor yani normal mi🤷 Aslında hareketleri dışarıdan belli oluyor ama eşim hala hissedemedi🤷
Gulsen4224 birprensesvebirprensannesi normal cnm zamanla düzene oturuyor o haftada eşimde hissetmiyordu ben pıt pıt diye hissediyordum dediğin gibi yani sıkıntı yok😊😘ilerde ikinizde hissedersiniz inşallah 😅
birprensesvebirprensannesi Gulsen4224 Ya inatlasıyor resmen şuan 1 saattir babası hissetsin diye yapmadığımızı bırakmadık yok elini koyunca babası atmıyor 🙈
birprensesvebirprensannesi Gulsen4224 Erkek 🙈 erkekler genelde daha hareketli olurmuş öyle duydum ama bende tam tersi olacak sanırım kızım çok hareketliydi bu şimdiden tembel 🤭
Gulsen4224 birprensesvebirprensannesi ewet erkek bebekler hareketli olur derler gerçekten de ama oğlum 24 haftada kızım 22 haftada tekme attı fark var gerçekten bu lafta yalan olmuş 😅😅
birprensesvebirprensannesi Gulsen4224 Benim kızım maşallah durmazdı 🙈 Ama bu zar zor hareket ediyor belkide haftasından dolayı ilerde de post açıyormuşum bidaha uyutmuyorrrr bu çocuk diye 🤭
Eski9 birprensesvebirprensannesi her bebek farklı bence benim ilk kızımda karnında çok tembeldi öyle kıpır kıpır olmazdı bu tam tersi kipirdak durmuyor 😁 buyuduukce daha da net hissederiz zaten