Gamzeasel Hanımlar 28+2 günlük hamileyim bugün göbeğimde fitik olduğunu söyledi doktor ,sezeryan sırasında fıtık ameliyatı yapabileceğini söyledi.Böle bir durumla karşılaşan var mi?Teşekkürler
Selmakaraduman20 Gamzeasel merhaba bende de var ama geçen hamileliğimde de vardı şükür normal doğum yaptım sıkıntı olmadı şuanda da var ve şişiyor çok ağrı yapıyor bazen acayip. Ağrınız oldu mu ?
Bal00 Gamzeasel doğumdan sonra kendiliğinden geçebiliyormuş 💁🏻♀️ bu ihtimali düşünerek görümcem ameliyat istemedi ama geçmedi 1 yıl sonra acilen ameliyat olmak zorunda kaldı 🤦🏻♀️
Gamzeasel Çok ağrım oluyor.Doktor hazır sezeryan yapmişken fitik ameliyatında yapalım seni dedi.Ameliyatla geçer mi tam belli değil iy bir sonuç alınabilir mi belli değil.Eğer geçemezse tekrar bir ameliyat olmam gerekecek.Sezeryan korkum vardı üzerine birde bu eklendi 😔