Merveee123 Kızlar 34+4 deyim.ishalim ve aferdesiniz cok sulu ve gelmeden önce sancı giriyor karnıma öyle gidiyrm tuvalete. Bugun ikinci gün ishal azaldi ama karnima sancılar arada giriyor. Erken dogum belirtisi olabilir mi yasayan var mı?
Mcakir Merveee123 benimde sancılı oluyor 37+4 üm . Doktoruma sormak aklıma gelmedi keşke sorsaydım bugünde randevum vardı. Sancım cıkmadı ama nts de . Ultrasonda da dogumla ilgili bişi çıkmadı. Siz yine sorun ama doktora tabi ki. Bende çıkmadı ama aynı olmayabilir.
[silindi] Bbekirimisil ben 2 gün önce aynen böyleydim ama doğurmadım sancımda yok acaba doğuracak mıyım😟35+5teyim
Merveee123 Nstde sancim cikti Dr erken dogum olabilir dedi yatis verdi ilac serum falan yaptilar bekliyrz