Önce kendini depresyona giricem diye şartlama şartlama diyorum çünkü ufakta olsa böyle düşüncede kendini şartlıyosun şu depresyon fikrini öncelikle bi at aklından. Uyumanı destekleyecek besinler tüket mesela süt ısıt iç, yoğurt ye öyle uyu, uyumadan 2-3 saat önce sıvı alımını kes ve akşam çok ağır yememeye çalış ama en önemlisi yatmadan sıcak süt. Daha uykusuz kalacağın çok zamanların olacak o yatağa uyuyamıcam zaten diyerek girme içini ferah tut hayaller kur güzel sonra uyursun. Olmadı mı ek destek al psikiyatriden çünkü gerçekten şuna çok inanırım hemşireyim ama bence her hastalığın psikolojiyle bağlantısı var