Melis39 Merhaba kızlar, 29 haftalık hamileyim. Bugün 2 kat yukarı çıktım hastanede ağzımda 2 adet maske ile. Göğsümde yanma oldu çok korktum başına böyle bişey gelen oldu mu bir kardiyoloji uzmanına görünsem mi? Yoksa normal mi
Dyguklc Melis39 bende de var uzun zamandir 31 e gircez ben hamislige yordum ama tabiki siz kendinizi daha iyi tanirsiniz benim onxeden yoktu bebiste biraz iri sanirim.baski yapiyo doktorumda dedi birazda tez canliyim tjkaniyorum hemen
Melis39 Dyguklc benim ikinci gebeliğim ilkinde de çarpıntı oluyordu. Bunda ilk defa yanma hissettim. Bebek 1300 grmmış
Dyguklc Melis39 siz yinede bi takip edin kendinizi hersey olabilir tabiki allah korusun ama muhtemelen bebistendir