Vildan_C Haftadayım özellikle akşam 5 den sonra saat kurmuş gibi miğde ağrısı çekiyorum şuan halâ devam ediyor bıktım bu ağrıdan cumartesi kontrolüm var inşAllah kötü bişey çıkmaz . Aranızda bu durumu yaşayan var mı?☹️
Vildan_C Melis39 37. Haftam yanma değil ağrı benim ki yanmalar bi şekilde geçiyor ama ağrılar çok yordu benii🥺
Ozgecakirr Vildan_C bende 24.haftadayım..1 aydır ağrı çekiyorum..Sabah uyanıp kahvaltı yaptığımdan itibaren bir geçmeyen ağrım var 😭
Vildan_C Ozgecakirr O haftalar çok normal canım bebek büyüdükçe baskı yapıyor. Ben 1,5 hafta serumlarla yaşadım İnan ki kendi kendine geçiyor zor ama sabret🙏🏻🌸