pnr1404 ocarro var bende, henuz kullanmadım doguma 1.5 ay var. Ben cok araştırdım. Kullanan arkadaşlarım da oldugu ıcın onlarında tecrübeleriyle bunu aldım. Taş gibi sapasağlam :) kolay kolay bısı olmaz. Araba olduğu ıcın benım ıcın buyuklugu önemli değil. Ayrıca cok ağır kullanılmayacak gibi bı durım yok, tek hamleyle araba kapanıyo. Sabırsızlanıyorum. Bence cok iyi tercih ama herkesin kendı dusuncesi ;))