Seln1515 Arkadaslar selam elimde bi kutu femara var kullanilmamis pahali da oldugu icin ihtiyaci olan suan o tedaviyi goren birine vermek isterim ben hamile kaldığım icin kullanamadim elimde kaldi son kullanma tarihi 2025 Isteyen yazsin lutfen
Birisi123 Seln1515 ben tedaviye başlamak istiyordum fakat pahalı olduğu için vazgeçtim belki daha çok ihtiyacı olan biri yazar diye bekledim fakat yazan olmadı,yollarım dersen çok sevinirim♥️
Omay0707 Seln1515 bir arkadaşım için yazıyorum guatr hastası 3 yıldır olmuyor her yolu denediler bu ay femara dedi özel hastane ama hem hastanr hem ilaç alamadı gönderirisen duamızı alırsın