Kızlar merhaba 10. Haftamıza ramak kaldı üst konusunda sıkıntım yok alt kısımda da aslında yok fakat yine de rahat şeyler gitmek istiyorum gebe pantolonları genelde kot olduğu için çalıştığım kurumda giyemem önerisi olan var mı İstanbul’da nerden alabilirim çeşiti bol olan ? Tayt giymek de istiyorum ama onlar da dizleri çok çıkıyor hemen kendini salıyor 😒 memnun kaldığınız ürünleri paylaşırsanız çok sevaba geçer güzel anneler 😍😌♥👶🏻🍼🙋🏻♀️