Merhaba güzel anneler🌹 İlk gebeliğim 38+3 günlük oldu minik kızım devlet hastanesin de Doğum yapacağım fakat normal Doğum dan da çok korkuyorum? 11 gün kaldı takvime göre korkumu yenemiyorum🥺 Sezaryen Doğum mu normal doğum mu daha iyi içinden çıkamıyorum 😕