Gmzgmc
20 de hissetmeye başladım 21 de hissetmedim Dr gittim sonra gene 22 güzeldi
Sonra yine çocuk saklandı 23 de acildeydik
Şükür iyiymiş 24 de de öyle derinlerde gibi ancak pozisyonu ve duruşu ile alakalı olabiliyormuş
Yinede iciniz rahat etsin isterseniz bir acile gidin
Dr 26 dan sonra hareketleri daha önemli dedi
Ama çikolata bolca su içip solunuza yatn
İnşallah hissedersiniz