Kızlar öncelikle hayırlı geceler ve hayırlı kandiller 🙏 Eşim ile isim konusunda konuşmaya basladik ne koyalım diye. O da eğer erkek olursa babamın ismi “ Bayram” ismini koyalım dedi. Bende okeyledim. Ama yanına ek bir isim arıyoruz önerileriniz var mıdır 🙈🥰😍