DuruSU_68 7+6 haftalık gebeyim bebeğin baş popo mesafesi 6mm ama kalp atışı yok böyle olan var mı daha sonra duyan
1_minik DuruSU_68 doktor bi yorumda bulunmadı mı ? 1 hafta daha bekleyelim vs diye…biz 5 yada 6 da duymuştuk sanki…bi önceki hafta doktor bilerek dinletmedi şimdi duymazsak stres olmayalım diye…stres etme doktor bilir yönlendirir bence..duyarsın inşallah 🤲🏼
1ErkekkAnnesii DuruSU_68 sonradan duyanları okumuştum sanki burda öyle hatırlıyorum bende 7+1 de duymuştum 6. Haftamda kese vardı ama bebek yoktu sonra 7+1 de duymuştum doktorunuz ne dedi peki inşallah hayırlısıysa duyarsın canım tutunur miniş
Fndmrplt DuruSU_68 eğer yolk kesesi ve bebek göründüyse sakin endişelenme ben 6+4 de gittiğimde sadece yolk kesesini gördüm 7. Haftada bebeği gördüm 10. Haftada kalbini dinledim
aksoyrumeysa Merhaba benim de 8. Haftada kalbi durmuştu kürtaj olmak zorunda kaldım. Siz bekleyin Yinede
Tweety1 aksoyrumeysa kalbini durduğunu nasıl anladınız acaba kanamaniz vs olmusmuydu bende çok korkuyorum ya her kontrole giderken içimde hep bir korku endişe oluyor rabbim sağlıklı sıhhatli evlatlar nasip etsin 🤲🏻
1_minik DuruSU_68 içini ferah tut inşallah duyarsın doktoruna güven stres etme…inşallah iyi haberlerini alırız🤲🏼
DuruSU_68 Fndmrplt gerçekten mi benim de hepsi var baş popo mesafesi CRL 6Mm gebelik kesesi 2.2 dedi yolk sac kesesi de 5.8 ama kalp atışı yok Altan da baktı göremedi 8. Haftada duyarız inşallah
Gizemnursu Tweety1 evet bende çok merak ediyorum bebeğin kalbi durduysa nasıl anlarız diye 2 gündür bulantim kesildi kendimi daha iyi hissediyorum iştah ve halsizlik yönünden 10. Haftaya gireceğim salı günü kontrolüm var ama korkuyorum
aksoyrumeysa Tweety1 hiç kanamam olmadı benim anlayamadım yani. Ama bi anda bulantım baş dönmem halsizliğim kesilmişti. Doktor buna bağlantılı olduğunu söyledi siz yinede geciktirmeden gidin görünün hastaneye
Tweety1 Gizemnursu demekki bu konuda yalnız değilmisim valla sürekli aklıma değişik değişik şeyler geçip duruyor rabbim korusun yavrularımızı inşallah 🤲🏻❤️
Nesse29 DuruSU_68 benim arkadaşım 9. Haftada duydu bence sıkıntı etme bu daha kötü, gelecek haftalarda duyarsın Allah’ın izniyle…
Tweety1 aksoyrumeysa Allah’ım korusun inşallah ben Geçen hafta gittim pazartesi günü nasipse kendi doktoruma gozukucem çok geçmiş olsun rabbim sağlikla nasip etsin inşallah 🤲🏻