Merhaba aranıza yeni katıldım. 14 haftalık HAMİLEYİM. 2.ye anne olacağım. 3 buçuk yaşında bir oğlum var. Öğretmenim. Bu hafta doktor erkek diye tahmin ediyorum ama alışveriş yapma dedi. Ben de muallakta kaldım. Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat versin hepimize tabiki ama gönül değişik olsun kız olsun istiyor 🙃 var mı sonradan cinsiyet değiştiren bebişler?