EcemKaPln canım gözün Aydın Allah analı babalı. Büyütsün 5.5 cm le mi doğum yaptın 😵 ben 5 cm ile hastaneye gittim kendi sancılarımla 10 cm el doğum yaptım 3 dikişin var sen 5.5 cm ile yaptıysan kaç dikişin var 😒 bağdaş kurup oturma bebeği emzirirken dikkat et dikiş çok önemli ayaklarını hep uzat Tuvalet te kesinlikle soğuk su kullanma hep ılık kullan ben 3 günde atlattım dikişlerim düştü ama dikiş ağrısı doğumdan kötü eğer enfeksiyon kaparsa geçmiş olsun