Gizem_lina05 Burada bir sürü post acmıştım boş gebelik kürtaj falan diye ama şükür dün 6+5 te kalp duyduk hapy momy göre 8. Hafta gösteriyor ama doktor 6 haftalık dedi sanırım gec döllenme inşAllah saglıkla doğar minik nohutum🤲🏻🥰😍♥️
Esenburhan123 Gizem_lina05 ne rabbim bekleyenlere nasip etsin inşaAllah bende adete göre 5 haftayım 2 hafta sonra gidicez duymaya inşAllah
1ErkekkAnnesii Gizem_lina05 benimde kesem oluşmuştu ama bebek yoktu 7+1 de duymuştum kalp atışını sağlıkla doğsun inşallah miniş sağlıkla tutunsun 🌸
DuruSU_68 Gizem_lina05 benim de son adet tarihime göre 7+6 haftalık gebeyim bebek be kese var ama kalp atışı yok sonradan gözükür mü haftaya kadar bekleyeceğim
Aysen3434 Gizem_lina05 bende 8 hafta sanıyordum. 6 hafta 6 gün dedi adeti yeniden düzenledi. Diğer gittiğim dr korkutmuştu yok kesen küçük kalmış vs.. sandım bir sorun var. Bu gittiğim dr hiç bir sorun olmadığını söyledi
Gizem_lina05 Esenburhan123 inşAllah duuarsın canım ben boş gebelil diye o kadar hazrladım ki kendimi önce doktor kese var bebek yok dedi bi üzüldüm bekliyordum dedim sonra iyice bastrdı gördü sonra kalbini dinletti cok şükür darısı tüm isteyenlere🤲🏻😍
Gizem_lina05 DuruSU_68 1 hafta geriden oluyor duyarsın canım inşAllah normal 8. Haftaya kadar duyuluyormuş