Melekyilldiz Adkut canım dert etme kendine sağlıklı beslen doktoruna danış şekerin olmasın yeterli ben de çok takıyordum ama takılacak bir şey yokmuş bebek iri dedi doktor sağlıklı olsunlar da her şey hallolur. Sevgilerimle
efruzzz Adkut ben 17.haftamda bir kilo almistim sadece su 32 deyim ve 10 kilo oldu yane kilo sorunun yoksa dert etme kendine saglik acisindan sorun yaratmasin yeter
Umutttr Gamiiiii au Adkut yani bende öyleydim şimdi 25 haftada daha çok aldığımı farkettim kafama taktım yani kendimce bir yeme düzenine uymaya çalılıyorum
Elifaysu Adkut sürekli alıp veriyorsun canım 30.haftada artık baya almaya basliorsun özelikle son hafta
Sibel43- Yani cok degil ama biraz daha dikkat et son haftalarda cok istah aciliyor cunku ben 4 kilo aldim 33. Haftadayim biraz daha alsam daha bir agirlasirim o yuzden son aylari dusun
efruzzz Adkut ya saglik olsun o boyla o kilodayken bunlari dert etme kendine tadini cikar hamileliğin bebegininin bence