Smy Ben bugün devlet hastanesine kontrole gittm 37 haftalık oldm ve nst de sancm cktgi için alttan muayene etti doktor çatı ve açıklık için ama etmez olsun çok zorlandım ileri doğru o kadar bastrdki çok canm yandı ve kanamam oldu. Ve sezeryan olabilir normal yapamam dedi bana hala kAnama var bide çatın dar dedi. Ama1 hafta önce özeldeki doktrm da çok nazik bi şekilde bakmstı canm acimamsti kanama falan dá olmadı çatı normale uygun hatta arkada boşluk bile var dedi. Ben bugun çok üzüldüm ama napcm neye inancm korkum katlandı 😔😭
Ciara93 Smy keşke hep aynı doktora gitseydin senin adına çok üzüldüm ya :( hangisi seni tatmin edici konuştu ? Ya da hangisine güveniyorsun ? Tercihini ona göre yap bence canım, ve önce normal Doğum teşvik ediliyor bence hemen sezeryan kabul etme.
Smy Özelde gittgm acı vermeyen doktor tabiki ama o da uzak oldgu için her zaman gidemiyorum. Sezeryan zaten istemiyorum ama öyle kötü anlattki doktor bugün çok sinir oldm. Bide ben vajinismustm yeni tedavi gördüm hassasm o yüzden bu vajinal muayenede falan. Diğer doktor tedavi etmst beni eli o kadar nazknazkti ki hiç canımı yakmadi