Yaa Allah hepinizden razı olsun, içim ferahladı, elimde değil o kadar ağladım ki, bir önceki hamileliğimde düşük yapmıştım onunda etkisi var bu kadar yoğun duygulanmamda sanırım.. Rabbim hepimizin yavrularına sağlık sıhhat versin.. kasılmayı soran arkadaşım karnın tuhaf bir hal alıp çok aşırı gergin oluyor be hem kasık bölgesi hem karın çok ağrıyor..