Ilaydaylmn ben narkozsuz çektirmiştim 10 dakika sürdü toplamda adet sancısı gibi bir ağrı oluyor başlarda bir ara çok yoğun oluyor ama dişini sıkıp kıpırdamayınca geçiyor sonra rahatlayıveriyorsun alttan basınç veriyorlar neticede ben ekrandan an be an izlemiştim yavaş yavaş başlatıyorlar rahim filmin çıkıyor açılıyor kanalların resmen bittikten sonra antibiyotik ve ağrı kesici ilaç yazdılar o gün boyu karnım şiş kalmıştı biraz 4-5 aylık hamile gibi sonra sonra inmişti kendiliğinden normalmiş zaten