Gezmis Kızlar benim hareketten çok bi yerlerde toplanıyor kasıyor artık sürekli avucumun içinde resmen sizlerde nasıl çok toplanıp kasıyor mu
Gokceemrah Gezmis bizimde doğuma 4 gün kaldı bian da hareketleniyor canim cok aciyor hareket ettikce ama bende toplanma olmuyor kasılmalrim oluyor genelde bi de açilmam hayla yok doğuma kaldı 4 gün hic bir doğum belirtisi yok şuan
ZeyHus33 Gezmis ben 36+3 bnm bile smdiden biyere toplanıyor canımı acıtıyor ama ayakta en cokta kasıgımda hissediyorum şişiyor agrıyor
Sineemm Gezmis 39+3um canım bendede toplanıyor bı yere yalancı kasılmalar olarak geçiyor bu zaten bebeklerimiz kendini doğuma hazırlıyor artık korkulacak bişey yok merak etme hareket ediyorsa dert etme
Meltemkol Gezmis benimde öyle hareket artık çok hissetmiyorum yeri daraldı sanırım 14 gün kaldı doguma benim de
Dilek1213 Gece itibariyle 39 hafta oldum benim de bir yerde toplanıyor nefesim kesiliyor ama bi 15 sn sürüp geçiyor kasıklarım da ağrı var
threestar Gezmis 38′im ben de evet 34′ten beri hep öyle ve soğumak hazırlık sigorta doktorum rahim kasılıyor artık az kaldı zaten, gün içinde hareket etmezse sorun
Gezmis threestar sürekli takip ediyorum hareketlerini daha önce 2 düşüğüm olduğu için saglıkla gelsinler 😍🙏🏻
Selma_brn Gezmis Bende 39+1 haftalığız benimde çok toplanıyor ve sancı yapıyor toplanınca 5 dakikada olursa doğum başlar dedi doktorum bugun ntsde sancım çıktı istersen yatışını yapalım dedi henüz açılma yok ve düzensiz sancılar olduğu için istemedim bakalım takipteyim
threestar Gezmis ay ne biçim yazmısım😳 klavyem bazen böyle çeviriyor kusura bakmayın😅 Doğuma hazırlık kasılmaları demişti doktorum normalmiş yani diyecektim, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🥰🥰🥰