Ben hamileliğimi 9. Haftada öğrendim o zamana kadar yüzüstü yattım hep bilmediğim için. Ki zaten 28. Haftaya kadar nasıl rahat edersen öyle yatabilirsin ama sonrasında sırtüstü yatmak tansiyonu düşürebiliyor o yüzden önerilmiyor rahim sağa meyilli olduğu için sol tarafa yatmak bebeğe daha fazla alan açıyormuş ama bu sağ tarafa yattığında bebek rahatsız anlamına gelmiyormuş. Sen nasıl rahat edersen en uygun o imiş bebek her türlü rahat ve emniyette zaten.