Tugba__- Hayalhira Merhaba benim doğum yapmış arkadaşımın var bir sıkıntı olmadı çünkü aşıları tam olduğu için benimde 2 tane kedim var 18 haftalik hamileyim 😊
Epifenomen Hayalhira 4 aydır beraberiz hiçbir sıkıntı olmadı 😊 kedim kızıma yanaşmıyor bile ilk birkaç gün kokladı kokladı şimdi umursamıyor onu
NilayRuya Hayalhira 26 haftalık hamileyim benimde kedim var bende merak ediyorum tepkisi nasıl olacak doğumdan sonra 😊
Handeslife Hayalhira benimde kedim var. Doktorum sadece kumunu temizlemememi söyledi. Hiçbir sıkıntımız yok şimdilik. Aşıları da tam o yüzden inş bir şey olmadan beraber yaşayacağız
Hayalhira Tugba__- teşekkür ederim çok rahatladım sizlerin sayesinde bizde 23.haftayı bitirmek üzereyiz 🤗 rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsn
Hayalhira Epifenomen ya çok sevindim ilk kızım 8 yaşında şimdi doğuma 3 ay kaldı ama kızım çok düşkün ofisede göndermek istemiyorum o yüzden tedirgin olmuştum biraz olsun rahatladım sayenizde teşekkür ederim.
Yektaa Ben 1 ay önce kedi sahiplenecektim doktorum doğum yaptıktan sonra sahiplen gebelik sürecinde riskler olabiliyor dedi erteledim o yüzden doğum yapınca sahipleneceğim ins 🤩
Hayalhira Yektaa benm doktorumda aşıları tam olduğu sürece sorun yok dedi bizde aşılarını aksatmıyoruz inşallah sağsalim birşey olmaz Allahın izniyle🥰