esraizmirli valla doğumun her türlüsü hem korkutucu hem de çok heyecanlı mucizelerimizle kavuşmaya yol 😍 sağlıklı hayırlı olan neyse onu nasip etsin rabbim 🙏🏻 bu arada annelerin hakkı ödenmez vurgusunu bir kez daha yapayım dedim 💙 anacım 4600 normal ve evde doğurmuş beni 😱 30 sene öncesi sezeryan böyle değildi diyo annem, ebe de korkutmuş onu gidersen bebek çok kilolu seni direk sezeryana alırlar diye, valla sabırla evde doğurmuş sırf o yüzden 🙈