Merhaba güzel anneler ve anne adayları. 8+4 haftalık hamileyim. Planlı bir gebelik olmadığı için folik asiti 20 gündür kullanıyorum. Doktorum özel bir ilaç verdi. İsmi folattro. Sizler ne kullanıyorsunuz? Sağlık ocağı da önerdi decavit. Fikirlerinize ihtiyacımız var teyzeleri 🙂