Sinem2448 Arkadaşlar dünden beri akıntı yaşıyorum kahverengiydi bugün açık pembeye dönmeye başladı doktora gittim ama daha çok erken olduğu için bişey söyleyemedi. Kimyasal gebelik yaşayan varsa nasıl bi süreçti paylaşabilir mi?
Latife038 Sinem2448 canım benim hic korkma bende gecirdim. InsAllah seninki oyle degildir ama oyleyse de uzulme. Ben idrar testi yaptim cift cizgi cikmisti hemen esimle kan vermeye gittik kan sonucumu beklerken benim kanamam oldu esime heralde test yanlis cikti eve donelim dedim kan sonucu icin hastaneden aradilar hamilesiniz diye ama benim kanamam vardi hemen baska bi hastaneye gittik tekrar kan verdim ultrosonla bakti dusuk yapiyosun dedi doktor. Her kadinda olabilecek bi durummus bazisi fark bile etmiyomus adet sancisi adet kanamasi sanip dusuk yapiyomus ama tabi beklenen gebelikte hemen fark ediyoruz. Dusugumden 6 7 ay sonra tekrar hamile kaldim 5 aylik hamileyim simdi cok sukur. Sakın uzulme Allah gonlune gore versin 💛
Buse919221 Kimyasal gebelik geçirdiğimde gecikmemin 9. günü beta 106ydi yani çok düşüktü. 10. gününde normal adet olur gibi kanamam başlamıştı. Sizin beta HCG değerleriniz nasıl şuan?
ebrr1048 Benm 4. Gün 126 çıkmıştı ama sürekli lekeden biraz fazla akıntım oluyodu bidaha doktora gittim hcg 10,5 çıktı doktorum kimyasal olduğunu söylemişti ertesi gün normal adet gbi adet oldum