Gkcgkc Karnım bazen taş gibi oluyor sertleşiyor biraz dokındugumda ya da idrara çıktığımda yumuşuyor bu durum normal mi yaşayan bilen var mı?
esraizmirli Gkcgkc ya aynısı bende de var ayağı mı bacağımı bilmiyorum ama genelde sağ tarafımda sertleşme oluyor hergün muhakkak oluyor ama normaldir heralde
Sermindiker Gkcgkc çok normal canım bebek bir yere toplanıyor ister istemez mesaneye baskı yapıyor sen gidip gelene kadar normale dönüyor. Bu dönemden sonra o sertleşmelere alış bence 😇
Aprilsssmom Gkcgkc 30+6 Dayım benim de aynı şekilde bazen göbek deliğime yakın inanılmaz baskı sertleşme hissediyorum haftalarımızla alakalı sanırım.
Sevderay esraizmirli esra günü gününe aynıyım seninle dikkatimi çekti😊 sağlıkla gelsin tüm bebişler inşallah
Sermindiker Gkcgkc bebek büyüyor alanı daralıyor bu haftadan sonra dahada sık olur. Ben 36+2 deyim her dakka sertleşme oluyor 😇
mrskorkut Gkcgkc Yaaaa 😍😍🥰 Canım senin bebişin de gece kuşu gibi harekete başlıyor mu tam da bu saatler de 😅😅🤦🏽♀️
Ozlemserrt Sermindiker Günlerimiz aynı 😊bu sorun bende de var ama sürekli semsert taş gibi karnımın üstünde sağ tarafta sanki poposu ve sırtı.orda gibi taş gibi duruyor ağrı yapıyor karnımda