nursheenn endokrin doktoruna gitmelisin onların alanı canım cok degısken o benımde bi iniyor bi çıkıyor ilaç kullanmaktayım 34haftalık olduk her ay baktırıyorum ona sağlık ocağında senın suan 2.50nin altında olması gerek 4cu aydan sonra 3ün altında istiyorlar alabılıyorsan direk endokrinden almalısın