Selammmm arkadaşlar ♥️ 9 aylık serüvenin sonuna geldik bu sabah kandil hediyem yavrumu kucağıma aldım. Doğum anında herkese dua ettim isteyen her kadına bu duyguyu yaşatsın rabbim. Şimdi yanımda uyuyor dünyalar güzeli kızım.
İlk gebeliğim sezaryan olduğu için ve arası Az olduğu için bunu da planlı sezaryan ayarladık. 18 ine aldık günümüzü. Geldi çattı o gün. Doktorum 6 da hastanede olmamı söyledi. Çok bekletmeden alacağını söyledi. Tam 6da hastanedeydik. Yatış işlemleri yapıldı. Odaya çıktık hemen giyinmem gerektiği söylendi. ALEL acele giyinip tam 2 buçuk saat bekledim 🤭 kızım artık karnımda kasılıyordu açlıktan. Akşam 10dan beri tek lokma yememiştim. Her neyse 8.15te ameliyathaneye indik. Ve tam yarım saatte orada bekledim. Ameliyathanenin boşalmasını bekledim. Doğum yapıp yapıp gidiyordu anneler. Bense ağlaya ağlaya sıramı bekliyordum. 2.doğım ama bu kez nelerle karşılacağımı biliyordum.ve geldik ameliyathaneye sedyeye oturdum. Belden spinal yapıldı. Anestezi doktorum çok tatlı bir bayandı.sohbet ede ede yaptı ve inanın asla hissetmedim. Canım çok tatlıdır ama hiç hissetmedim. 10 saniye içinde bacaklarıma ağırlık çöktü yatırdılar hemen. Geçici bir sonda takıldı. Ameliyat bitince çıkarıldı. O kısımları da asla hissetmedim. Ama bebeğin çıkarılma anı dikim çekiştirmeleri baya baya hissettim. İllk doğumumdan Çok başkaydı bu. Gram acı yok samimi söylüyorum ama o his var sadece o kadar. Yavrum çıktı bir sürü fotoğraf çekildik telefonumu vermiştim. O kadar ağlıyordu ki acıkmış onu seyretmekten kendimi unuttum. Canım kızım… Tüm işlemler bitti kızımı da yanıma yatırdılar. Odamıza çıktık. Odaya gelir gelmez kustum tüm anesteziyi attım şükür. Buna bağlı olarak acılarım erken başladı çıkar çıkmaz 4 saat bir gaz sancısı çektim ki kelimelerle anlatamam. Hala da gaz çıkaramadım afedersiniz. 4 saatin sonunda üzerimi giydirdiler.ayaklarımdaki uyuşukluk 4 saaat sonunda bitti çünkü. O andan sonra bitti herşey uçtu gitti tüm acılar. Ayaklandım hemen ve hiç oturmadım tek başıma yürüdüm Allah cesaret verdi. Biliyordum ki yattıkça daha kötüü olacaktım.kızımı kendim aldım kucağıma sevdim doya doya. Sütüm henüz tam gelmedi. Ağız sütü geliyor sadece yarın eve gider gitmez yıkanıp tekrar deneyeceğiz emzirmeye inşallah gelir sütümde. Yanımda 2 takım götürdüm kendime. Henüz kirlenmedi ilki. Canped aldım yandan yırtılıp atılan kilot bez kendim için çok memnun kaldım. Rabbime şükürler olsun sağ salim ilerledi herşey. Fıstık kızım fıkırdanıyor anneler 🥰 spinal sezaryan ne sormak isterseniz cevaplarım. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun 🥰 bu arada adanada Özel Metro Hastanesi Mehmet Yıldırım da doğum yaptım 2500 ödedik 🙃🥰