Bugün 28. Haftama girdim dünden beri popomda ağrı var gerilme acıma, ilk bebek baskı yapıyor sanmıştım ama bakınca bağsur gibi. Dün gece hiç uyuyamadım. Zeytinyağı sürdüm yumuşatsın diye ama pek etki etmedi. Ne iyi gelir sudeko bebek pişik kremi sürsem mi