Gizemmmm92 15.haftamızdayız ve sürekli uzun süredir baş ağrım var bazı ağrılar ısrarla da geçmiyor çok zorlanıyorum. Sizde de şiddetli baş agrısı çeken varmı anne adayları, neler yapıyorsunuz mesela.
Aysegulmanastir Gizemmmm92 Öncelikle sağlıkla gelsin bebişlerimiz :) ben de 15 haftalığım, çok şiddetli olmamakla birlikte ben de sürekli baş ağrısı çekiyorum. İlaç kullanamadığımız için mecbur katlanıyorum.
Nesibe92 Gizemmmm92 29. Haftamizdayiz ilk zamanlardaki gibi hergun agrimasada yinede agriyo araara bana tek iyi gelen atkestanesi kremi oldu tek o hafifletiyo
Srfyldrm Gizemmmm92 bizde 18 haftalıgız ve 1 aydır burun tıkanıklıgı baş agrısı var şiddetleniyo arada eğilince beynim akcak gibi oluyo. Burnum tamamen hiç acık olmadı
Aslhn8992 Gizemmmm92 ben bir kere baş ağrısından hastanelik oldum serum takıldı, sık sık başım ağrıyor dayanabileceğim yere kadar dayanıyorum bazen parol aldığım oluyor, doktorum serum takılacak kadar olma tablet olarak parola kullanabilirsin dedi.
Gizemmmm92 Aysegulmanastir At kestanesi kremi öneririm geçici olsa da faydası oluyor, bir de bu aksam patates sarıp örtü ile sıkmayı denedik oda baya işe yaradı.
svdmm16 Beeeen varım gecen gece ağrıdan öleceğim sandım. Burnum tıkalı tam nefes alamıyorum çalıştığm için akşama kadar maske var işten gelince 1 saat uyuyup dinlenmezsem efsane baş ağrım başlıyor
Gizemmmm92 svdmm16 At kestanesi kremi öneririm geçici olsa da faydası oluyor, bir de bu aksam patates sarıp örtü ile sıkmayı denedik oda baya işe yaradı.
sudamlasi 12.haftadan 25.haftama kadar abartısız her gün baş ağrısı çektim. Sonra kendi kendine geçti.
Srfyldrm Nbiyecbn26 ben sadece serum fizyolojik kullanabiliyorum şırıngayla çekip iki burun deliğime veriyorum bi nebze olsa boşaltıyor. Dr um sprey kesinlikle kullanmamamı önerdi. Allerjik bünyeyle alakalıymıs hormonların etkisi ile tıkanma oluyormuş ve bunu 9 ay boyunca yaşayan arkadasım var😟 doğru nefes alamadıgımız için baş ve göz ağrısı yapıyor oda
CnsLina Bende 10 haftalık hamileyim we çook sık baş + boyun ağrısı oluyor şu anda olduğu gibi çaresizce bekliyorum..
Dyguklc Srfyldrm kesinlikle oyle ben 7,5 aydir nefes alamiyorum adam akilli artik her saat basi afedersiniz burnu bosaltmaya calisiyorum doktorumda vermedi dediginiz gibi bi ilaac kendi kendimize cekcez mecbur
Dyguklc Gizemmmm92 benimde o haftakarda gecmeyen bas agrilarim vardi bi parol icebiloyoruz oda fayda etmiyodu doktorum nane yagini onerdi alnima masaj yapiyorum ve ayni zamanda migren tasi aldim ikisi basim agridiginda direk uyguluyorum allaha sukur geçiyor tavsiye ederim deneyin
Dyguklc Arkadaslar burun tikanikligi sinuzittten kaynaklida yapabiliyo ben onu anladim caydanliga suyu kaynatip kafama havlu gecjrdim o buhari az az icime cektim bas agrim burnum bi nebze rahatlamisti sinuzit varda bende sinuztjm azdigjdna bunu yapiyorum