Tam da benim sıkıntım 🙈 ikili yaptirmamistim 3 lu yaptırım dedim onda da risk yüksek çıktı. Salı günü doktora gidip ayrıntılı için gün alicam. İnşallah bı sıkıntı yoktur bebeğinde canım. Çok kişiden duydum yanlış olduğunu bebeklerini sağlıkla dogurduklarini. İnşallah öyle olur bizimde ferah tut kalbini boooll dua helede bu gece ❣️