Doguma giriyorum dediğine göre sezeyan olacaksın diye düşünüyorum. Hiç kasma çok kolay oluyo bebde sezeryan oldum başta normal çok istiyordum ama bebegin karun cevresinj dr büyük ölçtü sezeryana karar verdi. Ilk kalkmanun zor olduğu soyleniyodu asla zor degil ilk 3 gün biraz agrım oldu benim dr parol al dedi hatta bi tanede kuvvetli bi ağrı kesici yazdı ama inan hiç ihtiyaç duymadım. Birde yanında annen yada bi büyüğün olursa çok iyi olur biraz zorlamazsın kendini sonrası rahat zaten🥰