Sevgiiii Mrhba arkadaşlar buğun kontrole gttik troitm yüksek dedi doktor 5.46 cıktı sağlk ocagnda yaptrmstk 2 hafta önce snıçlari doktorda sağlk ocağının tahlillleri yanlş cılabiliyo dedi tekrar yapmamızı istedi ona göre ilac yazcakms 6 haftalk hamilegim bebegime bi zarari olrmu bugn kalp atşlarınıda duyamadk doktar bazen 7 bazen 8.haftadada duyabiliyorz dedi canımı sıkan sadece troitimin fazla ckmasi bebege bsey olması bide tskler
Deletedmom71 Sevgiiii benimde 4.71 di ilaç kullandım 1.61 e düştü düzeliyor. Kalp atışlarını da 8. Haftada duymuştuk biz
Elif3543 Bnde 6haftalık hamileyim hamile kaldığımda tiroidim 13 idi öğrendiğimde hemen endokrine gittim 4haftalıkken daha kan tahlilinde çıkmıştı benm levotiron diye bir tiroit ilaçı var ondan 75mg kullanıyorum dün test yaptık 1e düşmüş. Benm tirotim sürekli yüksel çıktığı için çok araştırdım doktorların demesine göre 1-3. Ay çocuğun gelişimi için önemli ama senin benm gibi tiroit değerleri bebeğe sıkıntı verecek derecede değilmiş tabi kontrol altında tutulması gerekiyor. Benm içim çok rahatladı ayda bir test yapıp o seviyeyi korumak için ilaç dozu ayarlayacağız o kadar. Geçmiş olsun
Sevgiiii Elif3543 cok teşekür edrim yorumunuz için doktor çok yüksek cıktı dyince korktm bnada o ilaçdan yazarlarmıki
GzdeAyvazKurt Hiç korkmayın bnde troit aşırı yüksekti 98 di değerim ilaç kullana kullana 5.25 düştü hala da kullanıyorum 22 haftalığım daha da düşüyor 🙏🏻
Sevgiiii GzdeAyvazKurt bayağa düşmüş cok tsk ederim doktor öle diyince korktm birden ilaç verirse düşer inş
Minikannecik benim 5. haftamda öyle bi sorun cikmamisti ama 23 haftalik oldum yeni cikti saglikocaginda yaptirdim bende 5.98 saglikocagindaki doktor biraz yuksek doktoruna soylersin gidince dedi bende cuma gunune randevu aldim bakalim ne digcek ...
Sevgiiii Minikannecik sanada ilaç yazar kesin yüksek çıktysa bzm doktor sağlk oçagnın yanlş oolr dye tekrar yaptrcm
Minikannecik Sevgiiii Iyi bakalim tekrar yaptir insallah yanlis cikmistirda herseyimiz normaldir canım😘😘
Minikannecik Şimdi hastaneden ciktim kizlar troid için ilaç verdi dediğiniz gibi....iki.hafta sonra yeniden kan tahlili istedi
Sevgiiii Minikannecik inş işe yarar bz daha testleri yaptramadı pazartesıye kaldı rendevu alamıyrzkı cok dolo baya test yolck yni nasl ypcz blmyrm bran once bnmde başlamam lazm ilaça
Minikannecik Sevgiiii Canım bidaha tahlil istemedi saglik ocaginda yaptirdigimi gosterdim direk ilac verdi iki hafta sonra bidaha kan tahlili yaptir gel dedi...