Glsmmk Merhaba 36 haftalık gebeyim ama doktorlar ultrasonjda 33 diyor gelişim geriliği var olabilirmiş bu durumu yaşayan var mi
Ozlemserrt Glsmmk arkadaşım da bu sorunu yaşamıştı başka bi doktora daha görünün derim erken dogum a alabiliyorlar benim.bebegim de hep önden gidiyor
morusevenanne Glsmmk peki ilk haftalarda gec döllenme denmiş miydi? Bizim de gelişim geriliği deniyordu yeni doktorum gec döllenmeye göre adet tarihini güncelledi
Glsmmk Tanriverdieesra sağlıklı mı diyor yoksa sorun var mı dedi bana pazartesi gel dedi de çok merak ediyorum
Tanriverdieesra Glsmmk yok çok şükür herşeyi cok iyi saglikli sadece 2 hafta geriden geliyo doktorun dedigiyle uyusmuyo yani
Glsmmk morusevenanne ilk haftada bir hafta geri denmişti şimdi üç hafta diyolar o yüzden çok korkuyorum