deletedmom42 Kızlar normal akıntidan biraz farkli bi akintim var dün gece ilk defa oldu bugunde az önce tekrar basima geldi su gbi akinti geliyo ve kasıklarımdada ara ara sancilar özellikle nefes alip verirken ve oturup kalkarken var sebebi ne olabilir sizce 😐🙁
tco deletedmom42 doktorunuza haber verin sizi yonlendirsin aynisi basima geldi. Doktorum haftanaye gitmemi fetal test yaptirmami soyledi. Amniyon sivisi olup olmadigina bakiyorlar.
Nihanozturk deletedmom42 benim 32.haftamda olmustu idrarımda enfeksiyon cıktı canım antibiyotik kullandım doktoruna söylemen gerekli
Beser93 Beyaz sümuksu hafif etrafini islatan bi akintiysa normal.ama sari veya yesil renkli kotu kokulu ve putur putur peynir kesigi gibiyse enfeksiyon vardir.benimde basima geldi su an antobiyotik ve fitil kullaniyorum