Bahar3 Arkadaşlar ben 32. Haftamdayim bu durumda kaç aylık oluyorum bilenler paylaşır mi lütfen benim fikrim 32. Haftanın sonunda dokuzuncu ayına giriyorum diye düşünüyorum
sudamlasi Bahar3 8 e yeni girmis sayılırsınız da tel no ile kullanıcı adı oluşturmuşsunuz bu tehlikeli.