Mandarin9 bende yaşadım 35.haftada 116 çıktı bi akşam dedim ki ölüyorum galiba doktorumu aradım kardiyoloji görsün mutlaka dedi kardiyolojiye gittik hemen ekg ve eko çekildi her şey normal dedi dr.gebeliğe bağlı dedi.120 üstü olmasını istemeyiz dedi bi ilaç verdi 25 mg alın kötü hissettiğinizde dedi.hala yükseliyor hissediyorum ama öyle kötü olmadım çok şükür 🙏🏻 doktor o an alabildiğiniz en derin nefesi alın ölmezsiniz korkmayın dedi :)