Masal çok güzel bi isim. Çok hoş ☺️ Ama iki isimli birisi olarak tavsiye etmiyorum 🙈 çünkü sadece kimlikte yazıyo. İlk isim hangisiyse o söyleniyo. Ve cidden yorucu bişi iki isimli olmak. Ben resmi şeyler dışında ikinci ismimi yazmıyorum da söylemiyorum da hiç bi yerde. Ama tabi yine de siz bilirsiniz. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏