Defne-Ada 21+3 te bebegimin boyu kisa demisti doktorum, 26+0 gittigim de bacak boyu kisa dendi 2 hafta bacak boyu geriden geliyomus 26+4 baska bi doktora gittim o da bacak ve kol kemikleri kisa dedi kemikleri yavas gelisiyomus kizimin sagli yerindeymis bir anomalisi yok dediler. Simdi bol proteinli kalciumlu besleniyorum 8 martta kontolum var insallah toparlar kendini