gulseneymen2018 ben 25+4 haftalık hamileyim.ayrıntılı ultrasonda bebeğin sol böbreğinde 5.7 mm genişleme vardı.doktor 20 gün sonra gel dedi ve 8 mm olmuş artmış yani.başka şehire hastaneye sevk etti beni yarın gidicem,endişeleniyorum dua edin lütfen anneler tğm bebekler sağlıklı olur inşallah hayırlısıyla kucağımıza alırız amin👶🏻💕
Muson00 gulseneymen2018 inşallah hayırlı haberler alırsın geçmiş olsun canım Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin