Merhba anneler ben 2 gün önce 19+1 de detaylı ultrason diye kontrole gittim.
ama diğer kontroller gibi kısaca baktı her şey yolunda dedi 5 dakikada bitti..
bende şaşırdım hocam detaylı bakacaktık dedim o da baktım ya zaten her zaman bakıyorum dedi.
Ben daha detaylı böbreklere, damarlara kadar bir şey söylüyecek sanıyordum ama öyle olmadı.
Anlamadım yani bu şekilde yaşayan var mı?
Acaba pndemiden dolayı mı uzatmadı yada gerçekten her zaman baktığı için mi uzun sürmedi..
kendi kadın doğum doktorum aynı zamanda perinatolog🙏🏻