Cerenay 34.haftayı dolduruyorum, karnımın üstü taş kesiliyor, adet sancısı gibi sancım oluyor ve belim inanılmaz ağrıyor. İlk gebeliğim olduğu için tedirgin olup dün gittim acile, elle, usg ile muayene edildi açılma yok, nst de sancı yok. Demekki normal bunları yaşamamız. Son 1 aydır da vajinam resmen acıyor, ağrımıyor acıyor. Ona da kanalların genişlemesi deniliyormuş, o da normalmiş. Yani çekilen her şey normal 🤭