Bulantınız var mi? İnşallsh olmaz, bulantı hayat kalitesini düşürebiliyor, benim bulantım çoktu iştahım azdı ama açlık hissediyordum, zorla yedim bu dönemde, halsizlikten ev işi filan yapamadım, sizde hiç biri yoksa gerinip uzanmayın çok ağır kaldırmayın yani su bidonu taşımayın mesela, ben salak gibi geçen ne olucak ya diye damacana kaldırayım dedim eşim kızdı, dolabın üstünden bişey alayım dedim ona da kızdı 😁🤦🏻♀️ Termal havuza girmeyin mesela ben gebeliğin başında ona da girmişim gebe olduğunu bilmiyordum reglime daha var diyordum meğerse bebe oluşuyormuş içerde 😁🤦🏻♀️