zeynep6187 çok geçmiş olsun cnm sen de baya olmuş çekim bende şimdilik 1 tane çürük var ama sürekli kırılıyor 😔kesilecek ilaç öyle tahmin ettim bende ama bebek için kullanıyoruz kan sulandırıcıları,bildiğim kadarı ile coraspirin 35. Haftaya iğne de doğum olduğu günü kadar devam ediliyor sen kaçıncı hafta da çekim yaptırdın cnm 4 gün bırakmanın bebeğe bir zararı olur mu diye tedirgin oluyorum biraz