O haftalarda kasik ağrısı normal hatta hamileliğin genelinde kasik ağrısı olabiliyor kizlar panik yapmayın. Rahim büyüdüğü için ve rahim kasları gerildiği için oluyor. İlerleyen haftalarda da bebek yukarı çıktıkça ağrı oluyor. Panikleyeceginiz ağrı dinlenmeyle duruş şeklinizi değiştirdiğinizde hiç hafiflemeyen özellikle bele vurup dinlenmede dahi geçmeyen ağrılarda doktorunuza gitmenizi öneririm.