Merhaba ben pazar günü böbrek ağrısı ile gittim. Kan tahlili ve idrar tahlilimde yoğunnnn bir enfeksiyon çıktı. Sağ böbreğimde de taş çıktı. 1-2 gün öncesinde de nst ve usg kasılmlarım çıkmıştı erken doğum riski tanısı koyuldu. Yüksek ihtimalle bu enfeksiyon sinsice ilerledi ve kasılmalara sancılara sebep oldu. Antibiyotik dahil birçok ilaç kullanıyorum her ay sağlık ocağında idrar tahlili isteyin bence ihmal etmeyin lütfen bol su için çok zor süreç gerçekten 😓